Talentontwikkeling

KLANTEN ZIJN NET MENSEN

Klantgericht Communiceren


De training Klantgericht Communiceren is voor medewerkers die goed functioneren, maar graag klantgerichter en professioneler willen communiceren met klanten. Wil jij graag nog klantgerichter en professioneler met jouw klant omgaan? Heb jij met situaties te maken waarin je het lastig vindt om de klant te overtuigen van jouw intenties? Wil jij meer weten hoe om te gaan met lastig gedrag? Of je nu telefonisch contact hebt met  klanten of persoonlijk aan de balie, een goede communicatie naar klanten leidt per definitie tot een hogere klanttevredenheid. 


Resultaat

  • Communiceer je op een persoonlijke, open en effectieve manier met jouw klanten
  • Heb jij beter inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Heb jij alle basisvaardigheden (telefoon, receptie, balie, etc.) op het gebied van klantcontact onder de knie
  • Kun jij je beter inleven in de klant en diens verwachtingen
  • Kun jij professioneel omgaan met lastige klantsituaties


Voor Wie

In jouw huidige of toekomstige functie heb jij dagelijks of geregeld contact met klanten.

Je bent bijvoorbeeld: receptionist/ baliemedewerker, telefonist, systeembeheerder, applicatie beheerder, technisch of functioneel ontwerper, helpdeskmedewerker, callcentermedewerker of binnendienstmedewerker.


Voor Wie

In deze training is ruimte voor minimaal 6 en maximaal 10 deelnemers


Tijdsduur

Deze training bestaat uit 2 trainingsdagen


Doorgroeien

Bij het succesvol afronden van de training ontvangt de deelnemer een bewijs van deelname in de vorm van een certificaat

Ondersteuning

Na de training ontvangen de deelnemers hand-outs van het programma


Vorm

Deze training wordt In-Company aangeboden


Organisatie

Deelnemers ontvangen tien dagen voor aanvang

van de eerste training een persoonlijke uitnodiging en uitleg over het programma

Tarief

Het tarief van deze In-Company training per dag is € 1995,00. Het tarief is inclusief intake gesprek, opmaak maatwerk programma, rapportages, bureauvoorbereidingen,

hand-outs, na evaluatie met opdrachtgever,

deelnemers- materialen en certificaten


Exclusief: BTW en reis- en locatie kosten.


Even van gedachten wisselen?

Heb je vragen over trainingen of wil jij partner worden? Stuur ons een bericht.

We helpen je graag!