KLANTEN ZIJN NET MENSEN
De training Klantgericht Communiceren is voor medewerkers die goed functioneren, maar graag klantgerichter en professioneler willen communiceren met klanten. Wil jij graag nog klantgerichter en professioneler met jouw klant omgaan? Heb jij met situaties te maken waarin je het lastig vindt om de klant te overtuigen van jouw intenties? Wil jij meer weten hoe om te gaan met lastig gedrag? Of je nu telefonisch contact hebt met klanten of persoonlijk aan de balie, een goede communicatie naar klanten leidt per definitie tot een hogere klanttevredenheid.
Resultaat
Voor Wie
In jouw huidige of toekomstige functie heb jij dagelijks of geregeld contact met klanten.
Je bent bijvoorbeeld: receptionist/ baliemedewerker, telefonist, systeembeheerder, applicatie beheerder, technisch of functioneel ontwerper, helpdeskmedewerker, callcentermedewerker of binnendienstmedewerker.
In deze training is ruimte voor minimaal 6 en maximaal 10 deelnemers
Deze training bestaat uit 2 trainingsdagen
Bij het succesvol afronden van de training ontvangt de deelnemer een bewijs van deelname in de vorm van een certificaat
Na de training ontvangen de deelnemers hand-outs van het programma
Deze training wordt In-Company aangeboden
Deelnemers ontvangen tien dagen voor aanvang
van de eerste training een persoonlijke uitnodiging en uitleg over het programma
Het tarief van deze In-Company training per dag is € 1995,00. Het tarief is inclusief intake gesprek, opmaak maatwerk programma, rapportages, bureauvoorbereidingen,
hand-outs, na evaluatie met opdrachtgever,
deelnemers- materialen en certificaten
Exclusief: BTW en reis- en locatie kosten.
Heb je vragen over trainingen of wil jij partner worden? Stuur ons een bericht.
We helpen je graag!
Moerborgh is strategisch partner in talentontwikkeling voor individuen, teams en organisaties.
Actief op het gebied van training en coaching.